Karol Ondriaš - voľby do Európskeho parlamentu, eurovoľby

O nás
Videogaléria Karola Ondriaša
Pýtali ste sa aktuálne otázky ohľadom volieb do Európskeho parlamentu
Žijeme v zvláštnej dobe Tlačiť E-mail
Pondelok, 27 Apríl 2009 08:21

http://www.ondrias.sk/images/waterboarding.png Žijeme v zvláštnej dobe „demokracie, humanity, slobody a civilizácie“. Po rokoch zapierania, administratíva USA v apríli 2009 oficiálne priznala mučenie väzňov simulovaným topením (waterboarding). Síce, priznala to len u dvoch väzňoch, pričom jedného z nich takto mučili 183-krát za mesiac. To je zhruba každé 4 hodiny po dobu jedného mesiaca.

Kde je dno morálneho úpadku svetového a nášho apartheidu?

 

Väzeň sa priznal ku všetkému, čo od neho žiadali. Po takýchto „demokratických“ zákrokoch, aj ja by som sa priznal ku všetkému, podobne ako sa priznávali v stredoveku čarodejnice ku všetkému, keď im liali do hrdla roztavené olovo. Nie je známe, koľko ľudí, ktorí neboli oficiálne obvinení, ani súdení, ani odsúdení prešlo touto a inými mučiarňami v súčasnosti.

Ale toto nie je to najhoršie.

Po rokoch zapierania, že tajné väznice neexistujú, nová administratíva USA v súčasnosti oficiálne oznámila, že ich zrušila. Zrušila väznice, ktoré dokázala utajiť viac ako Hitler koncentračné tábory. Čo sa tam dialo v rámci demokracie, to sa asi nikdy nedozvieme.

Ale toto nie je to najhoršie.

Po desiatich rokoch ilegálneho bombardovania Juhoslávie vojskami NATO, nikto za tento zločin nebol súdený alebo odsúdený. Dokonca zločinci a „demokrati“ bombardovania a delenia územia si upevnili svoje ekonomické, štátne alebo politické postavenie.

Ale toto nie je to najhoršie.

Ilegálna vojenská agresia USA a ich satelitov do Iraku v roku 2003 a jej už šesť ročné pokračovanie zabíjania nevinných ľudí nielen v Iraku ale aj v Afganistane a v Pakistane, má na svedomí už viac ako milión nevinných obetí.

Ale toto nie je to najhoršie.

Následkom vykorisťovania, liberalizmu a rozširovania ľudských práv zomiera na našej planéte denne 26500 detí. Súčasná kríza má na svedomí mnoho utrpenia a samovrážd. Svetoví a naši politici, svetové a naše médiá nazývajú súčasnú krízu, ako finančnú krízu, ako hospodársku krízu. Nesmú ju nazvať pravým menom, že je to kríza súčasného reálneho kapitalizmu, kríza súčasných zákonov liberalizácie globalizácie a voľného kapitalistického trhu.

Ale toto nie je to najhoršie.

Ale potom, čo je to najhoršie?

Najhoršie je, že súčasný systém kapitalistickej demokracie, humanity, slobody a dodržiavania ľudských práv je tak profesionálne totalitný, že žiadny z demokraticky zvolených lídrov, bijúc sa v prsia za demokraciu a slobodu si nedovolí proti tomu nič namietať. A to už vôbec nehovorím o našich dvoch-troch-siedmich diskutujúcich pod neónom alebo pod krížom v TV, v novinách alebo v smotane.  Svetoví a naši oficiálni bojovníci za ľudské práva často nielen že mlčia, ale všetky tieto zločiny oficiálne podporujú.

Prečo asi?

Lebo si uvedomujú obrovskú silu, moc a totalitu súčasnej kapitalistickej slobody a demokracie. Podobne si to v minulosti uvedomovali lídri na územiach, ktoré boli okupované Hitlerom, alebo dávnejšie a dávno Alipašom alebo Džingischánom. Jednoducho mnohí sa boja, ale niektorým to aj vyhovuje.

Alebo, že by to vyhovovalo väčšine svetovej oligarchie?


Karol Ondriaš

Komentárov
Vyhľadávanie
Anonymný   |2009-04-28 17:12:14
"Demokracia" je významovo vyprázdnené slovo slúžiace na zakrytie
skutočných zámerov.
Stano Pirošík   |2009-04-29 13:38:11
Anarchisti v Španielsku nazývali demokraciu "nežným pomenovaním pre
kapitalizmus". Veď či volím Dzurindu, alebo Fica, je to úplne jedno.
Nechápem čo sa medzi sebou hádajú. V oboch prípadoch totiž ten čo má
peniaze môže kúpiť trebárs aj celú planétu.
Anonymný  - Re: Stano   |2009-05-01 19:32:41
Stano Pirošík napísal:
Veď či volím Dzurindu, alebo Fica, je to úplne jedno

100% súhlas.
irdun  - Tajne väznice   |2009-05-01 18:39:44
Tajne väznice-ci uz boli alebo neboli-sluzili na internaciu mimoriadne
nebezpecnych teroristov,akejsi tajnej "allahovej" armady ktora ma za
ulohu bezohladne utocit vsetkymi dostupnymi prostiredkami na civilne
ciele.Terorizmus je sposob boja slabych-nemaju na to aby si to rozdali s armadou
tak sa snazia rozlozit alebo aspon poskodit zapadnu spolocnost zvnutra.Tito
allahovi bojovnici sa pohybuju medzi nami,nik ich nepozna,nenosia uniformy,len
zrazu odpalia vlak vezuci pracujucich do prace alebo lietadlo obsadene
dovolenkarmi...Kazdy kto nie je uplne "vytunelovany" musi rychlo
pochopit nesmierne nebezpecie islamskych teroristov.Pseudohumanizmom nasiaknuta
zapadna spolocnost kde aj väznice musia byt "humanne" (t.j.su to skor
oddychove miesta ako trestnice) je proti tymto na vsetko odhodlanym
naboz.fanatikom bezmocna. Myslim si ze v boji proti takemuto nepriatelovi nie je
ziadny prostriedok "nemoralny".Ale skuste to vysvetlit dnesnym
"pseudohumanistom".
Vojna v Afganistane bola jasna-stopy z
11.sept.viedli jednoznacne tam.Tu sa ani nejednalo o vojnu ale o velku policajnu
akciu na likvidaciu teroristickych zakladni Al Kajdy.
O Iraku a Jugoslavii by
sa dalo diskutovat (sam som bol proti) nicmenej takemu diktatorovi ako Saddam
H.nikdy nie je naskodu dat po papuli.Naviac-dnes sa v Iraku vrazdia muslimovia
navzajom...
Anonymný  - Re: irdun   |2009-05-01 19:43:46
S tým pseudohumanizmom západnej spoločnosti by som aj súhlasil. Tak isto si
nemyslím, že sa treba stoj čo stoj otvárať moslimskej kultúre a
zmäkčovať vo vzťahu k nim imigračnú politiku. Máš pravdu, že sa medzi
nami pohybujú skupiny s utajenými cieľmi, ktoré predstavujú riziko pre
bezpečnosť ľudí.
Snáď ale neveríš tomu, že Afganistan bol napadnutý
kvôli tomu, že teroristi bez vedomia CIA zrušili dvojičky Snáď ani
neveríš tomu, že "stopy" viedli do Afganistanu, a nie do niektorej z
amerických vládnych budov
S tým pseudohumanizmom to má aj ten
rozmer, že pokiaľ by väznice takéhoto typu napr. v Srbsku, Rusku, Iráne a
pod., kde by štátne orgány väznili a mučili cudzích štátnych
príslušníkov, zrazu by sa na západe zdvihla enormne väčšia vlna
mediálneho a politického, ako píšeš, pseudohumanizmu. Pseudohumanistické
je aj tvoje tvrdenie, že Saddám bol diktátor a preto bola americká invázia
správna. Snáď neveríš tomu, že americká agresia proti Iraku bola
podmienená nejakými "humanitárnymi" dôvodmi, a nie ropou
Anonymný  - re:   |2009-05-01 19:46:57
irdun napísal:
Naviac-dnes sa v Iraku vrazdia muslimovia navzajom...

Nesúvisí to práve s americkou inváziou do Iraku? Vraždili sa aj
predtým? Nie je sektárske násilie priamym dôsledkom americkej agresie?
mino   |2009-05-10 16:43:27
ne toto nasilie je podmienene tym ze nemaju vodcu ktory tieto dve skupinky tak
obmedzil a oslabil ze sa nevrazdili leb kazdy sa bal saddama tu je rpavad to co
USA urobilo bolo odstranenie jedneho mimoriadne nevypocitatelneho NEVHODNY
VYRAZ!a..a to ze tam su este loziska ropy ich eszte viac podnietilo odstranit
nebezpecie ropa bol druhotny jav ktory ich len utvrdil v tom: podme do iraku
irdun  - re: re:   |2009-05-02 16:18:07
Anonymný napísal:
irdun napísal:
Naviac-dnes sa v Iraku vrazdia muslimovia navzajom...

Nesúvisí to práve s americkou inváziou do Iraku? Vraždili sa aj
predtým? Nie je sektárske násilie priamym dôsledkom americkej agresie?


Arabi sa navzajom vytlkali odjakziva,posledne si zober vojnu Irak-Iran
(btw.Saddamov rezim v nej pouzil aj chemicke zbrane s nasledko´m
tisicov mrtvych).
Anonymný  - re: re: re:   |2009-05-03 01:23:46
irdun napísal:
Anonymný napísal:
irdun napísal:
Naviac-dnes sa v Iraku vrazdia muslimovia navzajom...

Nesúvisí to práve s americkou inváziou do Iraku? Vraždili sa aj
predtým? Nie je sektárske násilie priamym dôsledkom americkej agresie?


Arabi sa navzajom vytlkali odjakziva,posledne si zober vojnu Irak-Iran
(btw.Saddamov rezim v nej pouzil aj chemicke zbrane s nasledko´m
tisicov mrtvych).

Peržania sú Arabi? Zopakuj si radšej základnú školu... Btw. porovnaj
si počet obetí Saddámovho režimu s počtami obetí sektárskeho
násilia po americkej agresii. A porovnaj tiež celkovú stabilitu v
regióne (čo sa teraz neúspešne snažia dosiahnuť SŠA).
irdun   |2009-05-03 15:46:05
Iracania su potomkovia arabov,Irancania su Perzania,v Iraku je uradny jazyk
arabcina,v Irane perstina.V Iraku ziju este Kurdi ktori su narod pribuzny s
Turkami (jedna jazykova skupina).Podstatne je to ze vsetci su musulmani a
navzajom sa mlatia asi tak ako v stredoveku katolici a luterani v europe.
Anonymný   |2009-05-03 20:38:11
No vidíš že to ide, doštudovať si aspoň základy
K zvyšku si sa
nevyjadril... Nevadí...
rod  - re: Re: Stano   |2009-07-25 00:04:39
Anonymný napísal:
Stano Pirošík napísal:
Veď či volím Dzurindu, alebo Fica, je to úplne jedno

100% súhlas.

100% súhlas
Len registrovaní užívatelia môžu pridať komentár!

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 

Anketa

Ste za znárodnenie strategického majetku?
 

Externé odkazy