Karol Ondriaš - voľby do Európskeho parlamentu, eurovoľby

O nás
Videogaléria Karola Ondriaša
Pýtali ste sa aktuálne otázky ohľadom volieb do Európskeho parlamentu
Výsledky prednostného hlasovania Tlačiť E-mail
Utorok, 09 Jún 2009 00:06

http://www.ondrias.sk/images/percento.pngVo voľbách do Európskeho parlamentu získala Komunistická strana Slovenska 13 643 hlasov, čo predstavuje 1,65 % odovzdaných hlasov. Tento výsledok sa, žiaľ, ani nepribližuje k hranici potrebnej pre získanie jedného poslaneckého mandátu. Z celkového počtu platných prednostných hlasov získal Karol Ondriaš  31,23%, Anna Sotáková 17,42% a Juraj Brecko 16,90%. Podrobné výsledky prednostného hlasovania nájdete v tomto dokumente, ďalšie informácie nájdete na stránke Štatistického úradu SR. 

 

 

11   Komunistická strana Slovenska  
                     
    Počet platných hlasov, odovzdaných pre politickú stranu 13 643  
                     
    Počet voličov politickej strany, ktorí využili právo prednostného hlasovania 9 775  
                     
    Podiel platných prednostných hlasov v % 71,64  
                     
                     
                     
Zmenené poradie kandidátov podľa počtu získaných prednostných hlasov
Poradie po
zohľadnení
prednostného
hlasovania
Poradie na
kandidátnej
listine
Meno a priezvisko kandidáta Počet platných
prednostných
hlasov
Podiel platných
prednostných
hlasov v %
                     
    1   2   Karol Ondriaš 4 262   31,23  
    2   3   Anna Sotáková 2 377   17,42  
    3   1   Juraj Brecko 2 307   16,90  
    4   10   Juraj Lazarčík 1 016   7,44  
    5   9   Ľubica Kleniarová 904   6,62  
    6   12   Miroslav Pomajdík 800   5,86  
    7   5   Branislav Rusiňák 777   5,69  
    8   4   Vladimír Chlebo 667   4,88  
    9   11   Rastislav Kopecký 593   4,34  
    10   7   Michal Kotian 586   4,29  
    11   8   Pavol Suško 531   3,89  
    12   6   Štefan Borovský 369   2,70  
Komentárov
Vyhľadávanie
harabinaj  - Súdruh Ondriaš,   |2009-06-09 02:56:58
gratulujem Vám aspoň k tomuto (výraznému) úspechu v rámci (výrazného)
neúspechu. Dúfam, že vedenie KSS tento výsledok prinúti k zmene laxnej
pozície k vládnej moci, reklamnej stratégie, alebo, ideálne, k zohľadneniu
zmysluplnosti svojho zotrvania na čele strany. V opačnom prípade strane
zvonia do hrobu, to je očividné. Aj keď vidím len malú pravdepodobnosť
sebareflexie súdruhov vo vedení strany... svoj hlas neľutujem.. Ale je
zjavné, že patrím ku kriticky ohrozenému druhu...
Rišo  - Re: Výsledky prednostného hlasovania   |2009-06-09 12:49:24
Vie mi niekto vysvetliť, kto a z akých dôvodov presadil toho Brecka?
Píšete, že treba podrobiť analýze príčiny neúspechu - rád by nejaké
príčiny uviedol:
1. A nihilo nihil. Voľný preklad do slovenčiny: z hovna
bič neupletieš.. Toľko k vyššie uvedenej otázke
2. správne tu bolo
poznamenané, že laxná politika vedie stranu do záhuby.. Ak teda ešte dýcha
a nie je to taký reflex, ako u kapra s odrezanou hlavou
3. skostnatelosť
súdruhov na čele strany a nulová predvolebná kampaň. Došli mi síce
predvolebné Kroky, ale ak má byť toto kampaň, tak nech sa v momente
premením na dážďovku. Hanba, že jedinú relevantnú kampaň robil jediný
kandidát, z mne neznámeho dôvodu nie líder kandidátky.. Tu sa vraciam k
otázke položenej v úvode príspevku.
Dúfam, súdruh Ondriaš a ostatní
členovia predsedníctva ÚV, že v rámci avizovanej analýzy sa budete
zaoberať aj týmito kľúčovými problémami.
frantisek  - pridavam svoje postrehy   |2009-06-09 13:30:25
pridavam svoje postrehy k predvolebnym letakom, sloganu a breckovmu vystupeniu
na stv a inym medialnym vystupeniam.. letaky graficky nezvladnute, predseda na
nich posobil ako vystrihnuty z filmu fontana pre zuzanu - absolutne retro.
uvadzanie kandidatov 1,2,3, 8! na letakoch som nepochopil vobec, zrejme potreba
prezentovat podpredsedu uv, ktory ako pozeram napokon ziskal 3,89 %
preferencnych hlasov.. mohol aspon nieco vytlct z vystupenia v radiu slovensko.
medialne vystupenia nekoncepcne, chybajuci televizny spot. slogan mal dobru
myslienku, ale vytvoril ho reklamny amater - nie je na prve precitanie dobre
pochopitelny (kriza komunistov?) a ani to nevyvazuje nejaka napaditost. breckovo
vystupenie v telke slabe, bezduche, dokonca ani nevyuzil cas ktory mal v
diskusii.
Juraj  - úplný súhlas   |2009-06-12 00:30:45
so všetkým čo píšeš
Juraj  - hahahaha   |2009-06-12 00:31:32
s tým bičom si to musím zapamätať.
ja  - súdruhovia   |2009-06-09 13:43:45
jedno je jasné. takto už strana nemôže ísť ďalej!
Milan   |2009-06-09 15:01:19
Súhlasím. Pri pokračovaní v doterajšej politike môžeme o 3% v
parlamentných len snívať.
Milan   |2009-06-09 15:03:01
A to nevravím o tom, že by sme sa mali dostať do parlamentu. Starého psa
novým kúskom nenaučíš, takže budúce prísľuby o zmene prístupu
odporúčam brať s veľkou rezervou. Chce to zásadnú zmenu.
absent   |2009-06-09 17:44:26
v podstate sa da suhlasit s predchadzajucimi komentarmi...strana resp. vedenie
je v absolutnej pasivnej agonii...nic sa nerobi...asi mozno aj naschal po dohode
s niekym...ja neviem...ale tak sa to javi...mozno je tu uloha.. zlikvidovat
potencialnu pro socialnu stranu aby zostal len jedna...zaver....asi zacat
odznova...s inymi...pan ondrias--- vy medzi zaspinkanych nepatrite...alebo ich
prebudte
Anonymný  - Re: absent   |2009-06-09 17:49:14
Po dohode s inými - to isté mi veľmi často chodí hlavou, vidím, že nie
som sám. Príznaky by sedeli.
Dano  - Zostanme verní KSS   |2009-06-09 22:17:18
Važení súdruhovia viete čo by sa stalo ak by sa nebodaj spojila naša strana
s nejakou SDĹ,ASV,SZ a tak podobe? celkom určite by vznikol nový SMER-SD a
verím že si všetci uvedomujete akú sociálnu politiku SMER-SD aj zo svojimi
´´spojencami´´ robia!!! to hádam nechcete,skôr si myslím že by strana
mohla keď samozrejme nemá žiaden priestor v buržoáznych médiách spustť
pre začiatok aspon v malom množstve nejaké internetové vysielanie a postupne
našich predstaviteľov tam prezentovať a nahadzovať zaujímavé témy a
vysielať napr. on-line zjazdy KSS pretože som absolútne presvedčený že
komunisti majú čo ľuďom povedať a ponúknuť stačí sa len pozrieť do ČR
a určite my dáte za pravdu,pretože obyčajnému človeku ak dáme nejaký
leták tyžden pred voľbami a uvidí tam preňho neznáme tváre ktoré pred
tým nikdy v živote nevidel tak nemožno očakávať že akurát im dajú svoj
hlas...
Anonymný  - Dano, nepochopil si, čo chlapci píšu   |2009-06-09 23:36:31
.. ináč by si nepoučoval o tom, akú politiku robí SMER. Kritizujú laxnú
politiku KSS voči tejto strane.. Dokonca tu niekto vyslovil tvrdenie, že
práve SMERU vyhovuje žalostný (áno, naozaj, žalostný) stav v strane.
Toľko k SMERU. SDĽ, ASV a SZ nikto ani nespomenul, predpokladám, že kvôli
tomu, že na nich ani nikto nepomyslel. Si príliš domýšľavý...
Anonymný   |2009-06-09 23:41:36
suhlasim, nepochopil celkom tuto diskusiu. dodal by som, ze miesto nariekania
nad burzoaznymi mediami by bolo potrebne vytvorit jasnu medialnu strategiu s
konkretnymi krokmi kampane. zial, medialna politika kss je absolutne nekoncepcna
a skodi jej. darmo, ked miesto toho, aby spolupracovala s reklamnymi a
medialnymi odbornikmi, su sudruhovia presvedceni o tom, ze to su schopni
zvladnut sami. vysledok mame vo volicskej podpore. naozaj, ak nedojde v strane k
urychlenej zmene, je politicky mrtva.
Anonymný  - re: Zostanme verní KSS   |2009-06-09 23:28:03
Kritika je o tom, že KSS nerobí opozičnú politiku. To sa ukázalo aj v tejto
kampani... To, že SMER nerobí ľavicovú politiku, azda každý chápe,
netreba nosiť drevo do lesa a vysvetľovať samozrejmé.
Ivan  - Dobry večer pani   |2009-06-10 00:07:01
treba rozumeť ne len zmyslu diskusie, ale aj politickemu kontextu diskusnych
prispevkov. Ak sa nekto realne spaja so Smerom, tak su to sudruhovia na čele
KSS, a to prisluhovačskou a nevyhranenou politikou voči Smeru. Rovnako aj
absolutne amatersky vedenou kampaňou. To je politicka samovražda strany.
Ján  - hanba vám   |2009-06-10 01:51:37
Píšete nepravdy. Politika strany je úplne v poriadku, a veď je nepriazeň
osudu že nám voliči nie sú naklonení! K tomu tu máme socialistickú vládu
a vy nie aby ste boli radi, vyvršujete sa na svojich súdruhoch a nad
bezvýznamným neúspechom! Hanba vám, diskutéri!
Rišo  - Ten príspevok ste mysleli vážne?   |2009-06-10 03:23:07
frantisek  - údiv   |2009-06-10 11:34:22
Pridávam sa k údivu. Nad tvrdením o nepriazni osudu a bezproblémovou
politikou strany, o bezvýznamnom neúspechu aj o socialistickej vláde. SOm
plný údivu.
roxor  - re: súdruhovia   |2009-06-12 15:53:26
ja napísal:
jedno je jasné. takto už strana nemôže ísť ďalej!


to je pravda. v parlamentnych volbach by sa uz ich preferenciie mohli
konecne zacinat cislom 0!
Dano  - pre roxora   |2009-06-12 17:23:41
Kamarát poviem ti jedno že osobne budem veľmi rád ak nie naša KSS ale
strany ako SF,KDH,OKS,HZDS,SNS,SMK,SDKU,SMER...budúmať v parlamentnych
voľbách 0% pretože škody na našom národe ktoré doteraz napáchaly sú
desivé a neodpustiteľné...
Ivan Lulják  - Príčiny neúspechu   |2009-06-13 00:56:04
Súdruhovia,

len niekoľko faktov musíme si priznať chybu a urobiť
opatrenia...

Nejaké Poučenie z krízoveho vývoja v strane po VI. zjazde
KSS.

Jednoznačne rozháranosť v strane.

Nie je správne ak KV KSS Bratislava
hádže polená pod nohy s. Ondriášovi.

Nie je správne ak OV KSS Senec, nie
je schopný vyslať členov počas kampane do Blatného, Igramu a Kaplnej,
pričom tieto obce sú cca. 5-10km. od Senca.

Nie je správne, ak niektorí
súdruhovia prijali volebnú výsledok s výsmechom.

Nie je správne ak dole na
Žitnom ostrove medzi maďarskými spoluobčanmi máme 0,2%

Nie je správne, ak
člen KSS nejde voliť s odôodnením znechutenia...

Nie je správne vyhodiť z
cetrálneho periodika motto PROLETÁRI VŠETKYCH KRAJÍN, SPOJTE SA!!

Nie je
správny postup s. Suška na poste podpredsedu pre otázky
ideológie.

Jednoznačne navrhujem začať riešiť stuáciu vytvorením byra
pre otázky maďarskej menšiny na Slovensku, ktorá by riadila činnosť
agitácie medzi maďarskými spoluobčanmi. Je to prvý prioritný cieľ...

Je
to smutné, ale svoje povinnosti si najlepšie asi fakt splnil s. Ondriáš(
Dano  - re: Príčiny neúspechu   |2009-06-13 15:06:27
Súhlasím zo s.Luljákom,naozaj je pravdou že svoje povinnosti v kampani si
najviac plnil s.Ondriaš,volebný výsledok mohol byť celkom iný ak by sa
podobným spôsobom realizovali aj ostatní súdruhovia z kandidátky ale naši
členovia by sa mali takto prezentovať stále treba sa viac ľudom ukazovať na
oči aby si napr.v následujúcich parlamentných voľbách mohli povedať
´áno tento kandidát má také a také názory toho budem voliť´a nieže ho
prvý krát uvidí mesiac pred voľbami...preto som za spustenie hlavne na
našej stranníckej webovej stránke podobnej videogalérie ako má s.Ondriaš a
prezentovať tam našich členov ale samozrejme že len toto na úspech stačiť
nebude musíme sa zjednotiť a ísť svorne za našim cieľom a ten je určite
každému z nás jasný znovu začať v našej vlasti budovať socializmus...
Juraj  - re: re: Príčiny neúspechu   |2009-06-13 15:20:19
Vyžaduje to jednu vec: bezodkladné ustanovenie volebného tímu zloženého s
ľudí, ktorí majú skúsenosti s kampaňami, a okamžité spustenie
premyslenej reklamnej kampane: tlačové vyhlásenia, reklamný priestor v
rádiách, TV, inzertný priestor v novinách, týždenníkoch, niekoľko
bilbordov. S jasným posolstvom (reklamný message): KSS je jediná ľavicová
strana. Nie je to spolok bláznov, ale subjekt, ktorý je súčasťou silného
medzinárodného hnutia. Má konkrétne riešenia na krízu: znárodnenie a
garancia sociálnych istôt. Fico nie je socialista. Zmena loga, claimu
(sloganu), radikálny redesign internetovej stránky. Sú ľudia, ktorí to
všetko vedia zabezpečiť. Len ich k tomu treba pustiť. A to vyžaduje
sebareflexiu tých, ktorí boli doteraz za kampaň zodpovední. A ukončenie
nezmyselných siahodlhých rozpráv o veciach, ktoré majú riešiť ľudia,
ktorí majú šajnu o politickom marketingu, a nie každý, kto má vnútornú
potrebu sa vyjadriť: viď rozprava o redesigne loga. Sám som však skeptický,
či sa v strane na toto nájde dostatok rozumu. Viac než skeptický.
Len registrovaní užívatelia môžu pridať komentár!

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 

Anketa

Ste za znárodnenie strategického majetku?
 

Externé odkazy