Karol Ondriaš - voľby do Európskeho parlamentu, eurovoľby

O nás
Videogaléria Karola Ondriaša
Pýtali ste sa aktuálne otázky ohľadom volieb do Európskeho parlamentu
Vytunelovaní: Major007 dostal nový inteligentný softvér Tlačiť E-mail
Nedeľa, 01 November 2009 15:01

Kniha Vytunelovani - Karol OndriašZ knihy: Vytunelovaní

 

S detským nadšením dal ďalšiu otázku: „Koľko úradníkov, vojenského zabezpečenia, celebrít, športovcov, právnikov, ochrankárov, reklamných agentov a manažérov je potrebné na výrobu a predaj 1 paradajky v USA a v Zabudnutej Lehote? Odpoveď dostal za niekoľko desiatok sekúnd: „Na jednu paradajku, t.j. na jej výrobu a predaj v USA, sú potrební: 0,061 úradníkov; 0,12 vojakov; 0,00052 jadrových rakiet; 0,00039 ponoriek; 0,0025 zahraničných vojenských základní; 1,13 reklamných agentov; 2,46 celebrít; 1,46 športovcov; 0,99 ochrankárov; 0,033 bilbordov; 68,22 Gb reklamných správ; 3,12 minút televízneho vysielania; 0,20 právnikov, 0,21 manažérov, plus odvody pre ATO.“

Počítač pokračoval smutnou správou: „Bohužiaľ, porovnanie so Zabodnutou Lehotou nie je možné, pretože po jej oslobodení od komunistickej totality sa paradajky prestali v Zabudnutej Lehote vyrábať. Ale v dobe socializmu, v roku 1988, na výrobu a predaj jednej paradajky bolo potrebné: 0,011 úradníka; 0,12 vojakov; 0,3 prvomájových mávatiek; 0,21 minúty čakania v rade; 1,14 minút rečnenia na tribúne, 2,35 minút rečnenia na schôdzi. Suma-sumárum, výroba a predaj paradajky v Zabudnutej lehote bola 42,26-krát lacnejšia ako v USA.“ Ukončil správu počítač.

Komentárov
Vyhľadávanie
pupyho snehova gula   |2009-11-01 22:59:09
A kolko Karolov Ondriasov je potrebnych na vyrobu jednej paradajky, za
predpokladu, ze ich nebude robit svojim ovisnutym brkom?
jakes  - paradajka   |2009-11-01 23:13:39
obavam sa, ze ani 1000 ondriasov by nedokazalo dopestovat paradajku, ci uz s
ovisnutym brkom, alebo bez brka. kazdopadne, nepochybne by o tom prodlozili
svoje popletene statistiky
Anonymný   |2009-11-02 01:21:58
Hahaah, jeden Ondriaš vyrába paradajku a druhý študuje výrobný proces
svojou Zabudnutou lebeňou, aby o tom mohol napísať ďalšiu skvostnú knihu
súdruh Koba  - Pánabeka   |2009-11-01 23:06:45
Za svoj život som už videl všeličo, ale 7 x tá istá ilustrácia k
rozkúskovanej kope kope táranín, to sa hneď tak nevidí. K predchádzajúcej
kope tliachanín za sebou 8 x rovnaká ilustrácia. Súdruh Ondriaš, mali by
ste mať papier na to že ste magor, bezvýznamný popletený biofyzik
presvedčený o tom, že je zaujímavý pre CIA a že tajné služby sledujú
znôžku haluzí, o ktorej píše. Mária panna
Anonymný   |2009-11-02 01:18:24
Pravda je taká, že o tom nie je presvedčený, len dúfa, že je natoľko
dôležitý. V nádeji píše vo svojich knihách, že sú informácie v nich
"tajné" a skúma ich CIA, pričom si uvedomuje, že jeho prekrútené
štatistiky nikoho seriózne nezaujímajú.
Anonymný   |2009-11-02 09:23:43
Cia a Ondrias? Zeby kriza dorazila uz aj do Langley...
Fero   |2009-11-02 14:17:11
Kriza je v hlavach tychto pseudokomancov. Myslia si, ze ked budu trusit hluposti
na kazdom rohu, tak sa dostanu az do parlamentu.Nastastie takych hlupakov ako
oni uz moc nieto.. tak nech si tu pisu kofotiny ake len chcu, ved mame
demokraciu.
Nene   |2009-11-02 14:33:40
Tato stranka priserne upadla. Nekvalitne, ba priam az hlupucke texty a
tragikomicka diskusia ala verny obraz KSS. Velmi som Vam fandila, ale vidim, ze
to vsetko suviselo len s predvolebnou kampanou do europarlamentu. Vidim to tak,
ze pan Ondrias je rovnaky ako ostatni politici, na obcanov si spomina len ked ON
potrebuje, klasicky prospechar. Dobre vediet...
Anonymný   |2009-11-02 14:57:57
zdielam tvoje pocity, nene. pred volbami sa snazi, komunikuje, publikuje
zmysluplne clanky, redesignuje stranku. po volbach velky k..... pre politikov
typicke
Jano  - KSS   |2009-11-02 15:09:36
KSS = Klub slabomyseľných súdruhov, smiešnych prospechárov. Myslia si že
ich konanie nie je čitateľné. Aspoň že s. Hrdlička má peniaze na
poľovačky, tak nech si ich užíva, už nebude trvať dlho, kým sa prihlási
na úrade práce.
Cerveny inteleguan  - re:   |2009-11-02 08:50:49
Sudruh Ondrias nosi na svojom krku uzlik neuveritelnych mudrosti. Cia a Mosad po
nicom inom neprahnu, len aby sa k tymto briliantom ducha dostali a uvalili na ne
copyrigth a obchodne embargo do zvysku sveta resp. galaxie. Dakujme teda nasmu
stranickemu bohu (sudr. Hrdlickovi) za tuto stranku a vecne zive myslienky sudr.
Ondriasa.
LSD a ine vitaminy do Ondriaso   |2009-11-02 09:06:54
Za kazdu popisanu stranu takymito stupiditami, by mal ondrias vysadit aspon 5 ha
bukoveho lesa. Iba tak by mohol odcinit svoj spolocensky "prinos"
pisanim takychto hajzelbuklov.
Pete  - Hehee   |2009-11-02 09:09:46
Pozeram, ze sa nam tu rozbehla burliva diskusia
Kameh  - Výskum   |2009-11-03 11:21:44
Pri skúmaní úpadku faktografickej diskusie na internetových fórach, som
náhodne narazil aj na Vašu stránku. Je tu pre mňa celkom zaujímavá vzorka
na prvý pohľad postpubertálnych znakov písomného prejavu. No nie je tomu
tak. Prezentácia týchto prispievateľov vykazuje známe znaky obetí metódy
neuro-lingvistického preprogramovania(NLP),ale aj stopy iných techník
kolonializácie vedomia. Vyjadrovanie vnútorného rozpoloženia obetí takejto
manipulácie potom prebieha najmä podvedomým popisom ich dlhodobého
emocionálneho stavu. Charakteristickým znakom obetí pozmeneného vedomia je
absencia logicko-argumentačnej hodnoty ich vyjadrení a výpovedí, spojená v
danom prípade so silne emocionálnym písomným prejavom. Je to spôsobené
neschopnosťou indivídua racionálne popísať veci okolo seba systémovými
pojmami v dôsledku pôsobenia napríklad techníky (NLP). Tá zaplnením
vedomia obete prázdnymi systémovými pojmami bezpečne vyvoláva stratu
schopnosti vnútornej komunikácie.

Prečítal som si aj vaše práce,
nezapriete v sebe "prírodovedátora". Všetko potrebujete zmerať
zvážiť, utriediť. Metodologicky máte plnú pravdu, "ak nevieme niečo
zmerať, tak nevieme potom o čom hovoríme." To by malo hlavne platiť aj
pre spoločenské vedy hádam len s výnimkou filozofie.

Prajem Vám hodne
osobných úspechov a najmä pohodu v práci.
Papa   |2009-11-03 17:11:52
Toto vyzera na keci sudr. Polepetka.. osobne
Prokop   |2009-11-03 19:38:18
nech to je ktokolvek, je to pravda...pekná charakteristika tej hordy tupcov,
ktorí sa budú sebarealizovať 17.11.
Anonymný   |2009-11-04 00:08:00
Myslíš kompániu s. Hrdličku a s. Nišponského?
Kameh  - re: Prokop   |2009-11-04 06:59:31
Prokop napísal:
nech to je ktokolvek, je to pravda...pekná charakteristika tej hordy
tupcov, ktorí sa budú sebarealizovať 17.11.


Bol by somveľmi rád, keby v danom prípade išlo len o
ocharakeristiku nejakej malej cieľovej skupiny obyvateľstva. Žiaľ
ľudia s takto pozmeneným vedomím, nie sú bez pomoci zvonka
schopní vyjsť z tohoto žačarovaného kruhu. Cítia len presnejšie
nedefinovaný tlak - hrozbu z bližšie nedefinovaného prostredia.
Z toho pramení aj ich pocit beznádeje, zmarených očakávaní,
sklamania. Ale dosť už...  Stránka, nie je moja a hlavne, beží tu
predsa iná téma...
Papa   |2009-11-04 09:18:02
Sudruh Polepetko
odbornik na abstraktno, este si pozrite serial Startrek a
mozete zacat vyucovat UV KSS z kozmickych letov.
el nino  - re:   |2009-11-04 21:51:12
chlapci vy všetci by ste si mali ale naozaj prečítať knižku MY
MOTROCI....ale hrozilo by že by ste sa tam spoznali a ani za toho boha by ste
si to nechceli pripustiť že to je o vás...
ste fakt
vytunelovaní,systém západnej propagandy má ozaj úžasnú silu...v tomto má
Ondriaš 110 % pravdu
Capo di tutti capi   |2009-11-04 23:35:15
Chlapca mas v trenkach pseudosudruh, alebo tam mozno mas aj motroka zo psej
kosti, to ja fakt neviem.. ale ty to isto vies ked narabas s takymi pojmovymi
bludmi. Preto sa utekaj rychlo skontrolovat a zistit, ci aj tam nie si nahodou
vytunelovany.
jano   |2009-11-04 23:38:46
On isto nie je vytunelovaný, má predsa neštudovanú príručku s. Polepetka.
Capo di tutti capi   |2009-11-04 23:41:48
Ano zabudol som, prirucka sudr. Polepetka ma blahodarny vplyv na rozumove
schopnosti. Je to porovnatelne s bioenergetickou pyramidou, do ktorej by si sa
musel zatvorit najmenej na 2 svetelne roky aby si z nej vysiel taky osvieteny.
papa   |2009-11-05 00:02:45
Jasneeee sudruh.. vsetci su jebnuti, len ty si lietadlo.
Anonymný   |2009-11-05 00:11:39
vsetci mozno su jebnuti, ale tento sudruh je statocne... poznamenany blahodarnym
posobenim intergalaktickej prirucky s. polepetka.
Karol Ondrias  - Vyzva od: Karol Ondrias   |2009-11-05 07:34:22
Vazeni pani diskutujuci, vase nazory ma zaujali, a odpisujem vam provnako, ako
som odpisal kazdemu, kto ma podobne nazory.

Chcel by som s vami natocit 2-5
hodinovy neprerusovany rozhovor na video, kde sa predstavite a budete hajit
svoje nazory.

Za nasledujucich podmienok. Predtym, ako zacne rozhovor
podpiseme zmluvu, ze kazdy z nas moze pouzit nami natocene vidio v mediach, na
internete alebo o tom napisat clanky do novin, casopisov alebo dokonca knihu. Na
rozhovor si mozete prinies fakticke materialy, svedkov a aj poradcov, co bude
tiez zakotvene v zmluve. Budeme si davat navzajom otazky v dlzke 1-3 minutu a
odpovedat sa bude 5-10 minut, co tiez bude zakotvene v zmluve.

Verim, ze za
svojimi nazormi si stojite, viete ich obhajit a na vyzvu odpoviete.

Este by
som dodal, ze takto som vyzval uz mnohych diskutujucich, bohuzial, doteraz sa
ani jeden neozval. Verim, ze budete prvy.

S pozdravom.
Karol Ondrias
Kameh  - re: Vyzva od: Karol Ondrias   |2009-11-05 08:37:11
Vážený pán Ondriaš.

Moju kontaktnú adresu máte pri prvom príspevku a
je Vám plne k dispozícii.

Kameh
Karol Ondrias  - Pozvanie   |2009-11-06 19:33:12
Vazeny pan Kameh,

plne suhlasim s Vasimi diskusnymi prispevkami. Paradoxne
prave vy ste ochotny o tom diskutovat, a nie ti, ktorých som mal na mysli v
moje vyzve.

Velmi rad by som sa s vami stretol niekde pri kave alebo pive.


Ak suhlasite, napiste mi na: karol@ondrias.sk

Karol Ondrias
XXX  - Polepetko a Motrok Live!   |2009-11-06 21:18:25
Predpokladam, ze si popijete, pofajcite, potarate hluposti typu motrok, otrok,
vytunelovani, NLP metoda ... a na zaver si z radosti vzajomneho porozumenia
vyhonite do kriza.
Nam obycajnym smrtelnikom, zivym najme pracou svojich ruk,
bude potom stacit ak ten zaznam z debaty zverejnite na tejto nadcasovej stranke.
Ved nech aj komunisticky plebs ma trochu rozkose!
jano  - vystizne   |2009-11-07 22:37:47
...este ze si tak rozumeju a kritiku bezneho pracujuceho pseudosudruh ondrias
ignoruje.. tada, az na par klasickych splechov
sudruh Agakula   |2009-11-05 16:03:22
Pan pseudosudruh Ondrias, niet sa comu divit, ze hoc ste dali niekolko vyziev na
diskusiu, nikto sa vam uz viac neozval. Nie je to pre mna nic prekvapujuce. Skor
si myslim, ze pre vas bude o to prekvapujucejsie vysvetlenie tejto
skutocnosti.
KSS sa uz peknych par rokov potaca na hranici politickej
relevantnosti, rozbijana zabomysimi vojnami o stranicke funkcie, servilnou
politikou k vladnym stranam a bojom o vnutrostranicke koryta. KSS sa deklaruje
ako progresivna, v skutocnosti je vsak regresivna – v dosledku snahy jej
„lidrov“ o ziskanie vnutrostranickych koryt ci politickych funkcii v
parlamente uz davno dospela do hlbokeho upadku, v ktorom sa zakonzervovala.
Tento stav v radoby revolucnej strane (KSS) zavinili pseudopolitici ako ps.
Svec, ps. Hrdlicka, ps. Bolova, ps. Fajnor a tiez vy... pan pseudosudruh
Ondrias.
KSS svojim spravanim uz davno zabila myslienky komunizmu, zradila
proletariat a zaradila sa do stada populistsickych zaujmovych skupin, ktorym
nejde o nic ine ako opatovnu prilezitost zucastnit sa rozkradania narodneho
majetku na parlamentnej pode. Vam uz davno nejde o skutocne lavicove hodnoty,
len o vase velke zadky a tucne hlavy plne takych genialnych myslienok, ako tu
vasou tvorbou prezentujete. Balamutite tu volicov lacnym, necitatelnym a
populistickym brakom, ktory vypoveda akurat tak o tom, ako hlboko ste schopny
klesnut, len aby ste ostali politicky "zivou" mrtvolou alias
recyklovanym politikom.
Pytam sa vas teda, pan pseudosudruh Ondrias, co
hmatatelne ste za tie roky v politike urobili pre obcana? Kolkym zbojstvam,
podvodom a inym trestnym cinom ste priamo zabranili, alebo ste si splnili
obciansku povinnost a podali trestne oznamenie, z motivu dosiahnutia
spravodlivosti a nie ziskania volicov pred volbami (pozri trestne oznamenia v
suvislosti s nebankovkami)? V kolkych pripadoch to ne/bolo uspesne a kolko vam
to zabralo z vasho pracovneho ci osobneho casu, ked ste poberali poslanecke ci
stranicke platy? Kolko ste prispeli na charitu, kolkym obcanom ste pomohli
svojim osobnym pricinenim, kolko odbornych a vecnych navrhov (prosim rozlisovat
od nerealnych bludov) ste presadili, kolko obcanov je ochotnych vas chranit
vlastnym telom? Nemusite mne a mnohym inym ani odpovedat, aby sme vedeli, ze
tato statistika by bola uboha. Omnoho ubohejsia, ako keby paradjky na Marse
pestovali slovenski cigani.
Myslite si teda, pan pseudosudruh Ondrias, ze ste
este taka "celebrita", ze je snom kazdeho proletara pustat sa s vami do
akejkolvek debaty?
Za tych 17 rokov, co ste v politike, ste mali dostatocne
vela priestoru a pozornosti na to, aby ste sa mohli prezentovat v pozitivnom
svetle. Miesto toho ste spolu s ostatnymi stranikmi vypustali bubliny a
zucastnovali sa na "demokratickom" podvode na obcanoch tohto statu.
sudruh Agakula  - pokracovanie   |2009-11-05 16:01:21
Okrem toho, ze nadalej nemate moralne pravo nikoho na nic vyzyvat, vyzyvate
ludi, ktorym na vas uz nezalezi.. resp. zalezi do tej miery, ze ked budu moct,
tak vas akurat opluju a nepovedu s vami nezmyselne reci pre blaho vasho ega. Nie
ste totiz o nic lepsi politicky darmozrac ako Meciar, Slota, Dzurinda ci Fico!


Ak by ste to, co som doteraz napisal nepochopili, tak vam to pseudosudruh
Ondrias napisem polopatistickejsie:

Clovek nemoze vstupit do hovna tak, aby
nesmrdel. Clovek, co nechce od hovna napachnut, ho moze jedine obist alebo
odpratat.

Tak uz to chapete?
irdun   |2009-11-09 16:51:03
-Este by
som dodal, ze takto som vyzval uz mnohych diskutujucich, bohuzial,
doteraz sa
ani jeden neozval.

Paranoidne bludy vyvracia psychiater. Asi ste
este na nijakeho nenatrafili.
TO  - Ja som ucitel na strednej skole   |2009-11-07 11:44:08
a vypozoroval som jeden fakt.
Ked sa priemernemu frikulinovi nieco nepaci, sedi
v lavici, da hlavu do boku a nasleduje take: beeeee, bleeeeeee, neeeeeeee,
aaaaaaa

Ako ked decku nieco zoberiete.

Diskusia na tejto stranke o tom svedci,
vygumovana, naprogramovana, vyprazdnena mladez. Tym myslim aj jedincov okolo
tridsiatky, kt uz vyrastli v tzv. demokracii.
TO  - Tito ludia   |2009-11-07 11:55:19
su schopni za tenisky, gumove vylisky, ktore maju realnu hodnotu 1€, zaplatit
100 alebo 200 €, vo vyssom veku su ochotni za umelecke dielo- obraz, ktore
vyzera ako by ho vytvorilo 2 rocne dieta, zaplatit 2000€ (to som osobne videl
v jednej galerii), su schopni vypozicat si miliony korun a vyhnat ceny
nehnutelnosti do desatnasobnej vysky (bez ohladu na rizika- strata zamestnania a
pod), akoby pud sebazachovy bol slabsi ako reklamne TV instrukcie.
Realita je im
definovana zvonka. Vedci dokonca tvrdia, ze moderny clovek coraz viac vyuziva
tie casti mozgu, kde su automaticke algorimy a mentalne procedury a coraz menej
vyuziva ludske, filozoficke, heuristicke casti mozgu.
Q   |2009-11-07 14:46:34
Prispevok hodny velkeho "heuristickeho" filozofa. Kto vam dovoli ucit
nase deti? A este sa k tomu aj cudovat, ze preco su take sproste.
Kameh  - re: Pozvanie   |2009-11-07 16:17:40
Karol Ondrias napísal:
Vazeny pan Kameh,

plne suhlasim s Vasimi diskusnymi prispevkami.
Paradoxne prave vy ste ochotny o tom diskutovat, a nie ti, ktorých
som mal na mysli v moje vyzve.

Velmi rad by som sa s vami stretol
niekde pri kave alebo pive.

Ak suhlasite, napiste mi
na: karol@ondrias.sk

Karol Ondrias

Vážený pán Ondriaš.

Veľmi pekne ďakujem za pozvanie. Nevidím
žiadny problém v tom, aby sme sa nestretli a veci
neprediskutovali. Mrzí ma len, že to bude možné asi až začiatkom
januára budúceho roku. Dovtedy budem ešte mimo republiku. Ak by sa na
tom niečo zmenilo, čo je celkom možné, dám Vám včas vedieť na
vašu adresu.

S úctou Kameh
Karol Ondrias  - re: re: Pozvanie   |2009-11-08 09:51:55
Vazeny pan Kameh,

dakujem za kladnu odpoved.

S uctou

Karol Ondrias
mcJKLM   |2009-11-18 11:00:14
To čo sa tu dá vidieť je neuveriteľné. Niekoľko pseudo-inteligentov sa k
téme vyjadruje spôsobem retardovanej opice. To je celkom tlak. Je zaujímavé
vydieť, aký sú ľudia odvážny pokiaľ sa zakrývajú anonymitou. By ma
naozaj zaujímal priemerný vek týchto prispievateľov. Môj Tip 12,5 r.,
(alebo aspoň ich mentálny vek sa vtedy zastavil)
marek  - re: Polepetko a Motrok Live!   |2009-12-06 00:28:34
Ak by si sa živil prácou " svijich " rúk, tak by si tu nevypisoval
také sprostosti
Len registrovaní užívatelia môžu pridať komentár!

3.26 Copyright (C) 2008 Compojoom.com / Copyright (C) 2007 Alain Georgette / Copyright (C) 2006 Frantisek Hliva. All rights reserved."

 

Anketa

Ste za znárodnenie strategického majetku?
 

Externé odkazy